سهم ۸۰ درصدی سرمایه‌گذاری‌های سیدکو از بازار سرمایه

ارزش بازار "سیدکو" در مردادماه به مبلغ ۸ هزار و ۳۳۵ میلیارد تومان رسید.

به گزارش بیدار بورس، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع بهای‌ تمام‌شده‌ای که جهت سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و خارج از سرمایه انجام داد را مبلغی برابر با یک هزار و ۶۷ میلیارد تومان اعلام کرد. بیشترین میزان سرمایه‌گذاری "سیدکو" در بازار سرمایه با ۸۶۲ میلیارد تومان بود.

ارزش بازار "سیدکو" در مردادماه به مبلغ ۸ هزار و ۳۳۵ میلیارد تومان رسید. ارزش بازار این شرکت سرمایه‌گذاری در مقایسه با ماه گذشته ریزش ۶۴۹ میلیارد تومانی داشت.

سهم ۸۰ درصدی سرمایه‌گذاری‌های سیدکو از بازار سرمایه

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید روند ۳ ماه نخست سال جاری "سیدکو" ریزش بود و در آغاز تابستان این روند را قطع کرد اما؛ در مردادماه بار دیگر به شیب نزولی خود ادامه داد.

بیشترین ارزش بازار "سیدکو" در پرتفوی بورسی مربوط به سیمان کرمان با ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان بود. ارزش بازاری که از این شرکت به ثبت رسید ۳۳ درصد از کل ارزش بازار به ثبت رسیده را تشکیل داده‌ است.

با توجه به پرتفوی بورسی که "سیدکو" چیده است، مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها ۸۶۲ میلیارد تومان به ثبت رسید و ارزش بازار آن نیز، ۸۶۶ درصد رشد نسبت به بهای تمام‌شده را تجربه کرده است.

کد خبر 38297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =